fem sätt att konsumera minimalism

 Jag föjler en hel del andra minimalister i olika format där jag hittar inspiration och pepp. Här nedan följer en lista på personer och kanaler som skapar bra och meningsfullt innehåll och på olika sätt rör minimalism. 
 
 
 
The Minimalists- en podcastduo som pratar högt och lågt om deras egna "minimalistresa"  och de kan också gå ner på djupet och bli väldigt personliga och känslosamma, vilket är väldigt uppfriskande på eftersom jag sällan hör män göra så. De har också många avsnitt som tar upp lyssnarfrågor.
 
Jenny Mustard- Har säkert tipsat om henne flera gånger men kan liksom inte göra det nog när det kommer till minimalism. Hon skriver en hel del om självkärlek, mat, kläder och livsstil. Egentligen är hon nog mest aktiv på you tube men jag älskar estetiken i hennes blogg.
 
 
The Private Life of a Girl- Sophie skriver mycket om stil och simple living. Jag får massor av inspriation här till hemmet eftersom hon har ett så bra sätt att resonera kring sina saker. 
 
Cereal- Cereal Är ett magasin som kommer ut två gånger per år. Där blandar de konst, resor och arkitektur med massor av spännande reportage och livsöden. Om en inte vill köpa tidningen (som är lite pricey) så har de mycket bra innehåll på hemsidan också.
 
Ekoenkelt- Är en blogg om hållbar livsstil som också tar upp en hel del miljöfrågor. Älskar den här bloggen eftersom den ger väldigt konkreta tips på hur en kan leva mer hållbart.
 
 
 
 
 

Comment
Postat av: Christin- Midis

Bra tips!! Tar speciellt med mig dom två bloggtipsen. Alltid kul att få fler in i läsramen. Gillar också cerial!

2017-10-09 @ 07:53:38
URL: http://midis.se
Postat av: johanna

dessa ska jag kolla in!

2017-10-09 @ 18:10:17
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: Pernilla / Ekoenkelt

<3

.. och nu hittade ju jag dessutom hit, hurra! :)

Svar: Åh vad kul! Välkommen!
Sandra Leone

2017-10-10 @ 15:03:27
URL: http://ekoenkelt.se
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så himla bra inlägg, tusen tack för tipsen! :)

2017-10-11 @ 07:45:00
URL: http://amandajona.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild