wardrobe audit.

 
För ett tag sedan gick jag igenom hela min garderob efter denna mall. Mest för att jag ville få koll på hur min garderob mår och om det rimmar med den personen jag känner mig som. 
 
 
Såhär svarade jag på några av frågorna:
 
Varför vill du granska din garderob? Vad hoppas du kunna åstadkomma?
Mindre av känslan att inte veta vad jag ska ha på mig. Minska risken för felköp.
 
Vilka (tre) ord skulle du vilja beskrev din stil?
Minimalistisk och klassisk
 
Hur "gammal" är din garderob?
Det äldsta plagget är nog 4-5 år gmmalt men överlag är inte min garderob mer än två år.
 
Vad äger du nog av?
Stickade tröjor.
 
Vilket är ditt största fokusområde när du jobbar med din garderob?
Att ha kläder som går att kombinera på många sätt. Köpa plagg som håller och som jag inte tröttnar på och inte heller är för "jobbiga" att ta hand om. 
 
 
Har ni någon gång gjort en garderobsgranskning?
 
Bilder från min pinterest

Comment
Postat av: Daniella 🌙

jag flyttar till darlington om två månader så jag behöver granska och ändra min garderob när jag flyttar upp <3

2017-03-29 @ 10:03:29
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild