&other stories.

 
När jag var i Stockholm senast hade jag endast en butik jag ville gå in i. Jag älskar verkligen &other stories efter COS är detta min absoluta favoritaffär. Tycker deras plagg med raka och enkla snitt vilket gör att kläderna går att matcha med ca allt och det är så himla bra för någon som hatar garderobspanik.
 
Jag kom hem med två saker.
 
 
Den här hittade mamma åt mig vilket var en sådan himla tur eftersom den är en perfekt ersättare till en gammal favorittröja som jag älskat sönder. 
 
 
Nummer två tänker jag bo i i höst! Supermjuk och långa ärmar, perfekt för kyliga morgnar och hemmakvällar framför en film.
 
Det var garderobsuppdateringen för nu!

Comment
Postat av: rebecca

så fina, älskar other stories.

2016-10-13 @ 10:43:33
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Ellen Lindberg

Ser &other stories så himla mycket överallt nu, men har aldrig vart där själv?? Bor i liten stad som såklart inte har butiken, men verkar vara så himla fina grejer! Älskar andra tröjan, så fin färg.

2016-10-13 @ 22:15:02
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: sandra

Har aldrig ens besökt den affären men döööör ju på de här tröjorna!

2016-10-14 @ 10:41:40
URL: http://atilio.metromode.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild