en helg i Stockholm genom mobilen.

 
Hej, precis hemkommen från skolan är jag och nu tycker jag att vi kikar på min helg. I helgen var jag, mamma och Markus som nämnt i Stockholm och anledningen var för att fira mammas födelsedag i efterskott. På tåget upp läste jag Michaela Fornis bok Jag är inte perfekt, tyvärr.
 
 
Framme i Stockholm hade vi lite tid att strosa i stan. Jag styrde våra steg till Biblioteksgatan som enligt mig är Stockholms bästa gata för här finns nästan alla bra affärer på samma plats! Jag och mami fyndade lite på &other stories.
 
 
Sedan var det dags för fest! Vi var på ett ställe som heter Aveqia, där en med hjälp av en kock får laga massor av classy mat. Jag och Markus var efterrättsansvariga! Kan fortfarande inte fatta att we made this dessert<3 
 
 
Min fina släkt hade ansvar för resten av matlagandet. Älskar, älskar, älskar verkligen min familj <3
 
 
Morgonen efter när mamma, M och jag vaknat upp i krispiga lakan och ätit en hotellfrulle bortom denna värld gick vi till Moderna museet. Kolla vad höstfint!
 
 
Där hängde vi tills vi blev hungriga och då åt vi. Sedan var det dags att åka hem. 

Comment
Postat av: Beatrice

Alltså, så fint! Antar helt enkelt bara att allt fint höstligt är borta när jag ska dit över natten i slutet av oktober... Men Stockholm ändå, ibland! <3

2016-10-04 @ 08:18:35
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Rebecca

mysigt!

2016-10-04 @ 15:06:07
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Ellen Lindberg

Åh, så fint.

2016-10-05 @ 21:38:37
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild