en måndag i november.

Måndag igen. Det märks verkligen att vi är inne i hösten och vintern för det känns som om listor är det roligaste jag kan fylla i, om inte varje inlägg ska handla om plugg. Så här är några saker jag:
 
 
 
tänker på
Att trots att det är mörkt nästan alla dygnets timmar och det finns människor i den här världen som saknar medkännande så måste vi ta hand om varandra och fokusera på värme och jämställdhet. 
 
tittar på
Jag och M jobbar oss igenom West World sakta men säkert. Alltså hur spännande är det inte nu då?
 
läser
Inte så mycket just nu eftersom jag inte riktigt hinner men jag drömmer om att få bläddra i något tjockt magasin eller läsa en klassiker snart. 
 
planerar
Att gå på bio med M och se Fantastic beast and where to find them <3 <3 <3
 
 
 
har jag på mig
Min största och varmaste kappa, halsduken tätt virad om halsen och smala jeans. 
 
lyssnar på
Mest regnsmatter mot fönstren. Vad hände med den fina snön egentligen? Lyssnar också på detta, min absolut bästa grej när jag pluggar. 
 
äter
Satsumas för det mesta. Nom 
 
vill jag ha
Egentid och bryggkaffe från da Matteo. 
 
ser jag fram emot
Julen!
 
Bilderna är från en söndag när jag och Markus var ute på en söndagsprommis och stannade för att värma oss inne på Espresso house innan vi fortsatte
 
 
Lista härifrån

Comment

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild