love through the fear of loss.

 
I lördagsnatt, när jag satt på pendeln hem, trött efter två dagars kalas slog det mig att jag faktsikt nått ett mål. Alltså kämpat så förbannat hårt för något jag velat och sedan fått det. Jag insåg också att jag aldrig fixat det om jag inte haft så fruktansvärt fina människor som puttat mig framåt. Så där på tåget började jag komponera ihop en lista på allt som hjälpt mig under basåret. Den blev inte riktigt klar där och då för jag träffade på Klara (som också börjag Chalmers *hjärtögons emojin*) och vi pratade med tindrande blickar och mascara under ögonen om allt som vi gjort under mottagningens första två veckor.
 
Saker som varit ovärderliga för att klara basåret: 
: Alla peppiga pre-tenta sms mellan mig och H, t.ex. "Håll uuuuuuut! Detta kommer gå!!!!!!!11111ettettett"
: Pubrundor, smoothie-förfester, sushifredagar och julhandel i Haga med mitt tjejgäng (alltså alla borde ha ett sådant tjejgäng som mitt <3) 
: Sitta ute på piren och käka lunch i vårens första solstrålar.
: Pepparkaksteet som finns i Kokboken. Alltså gud måste hitta det igen!
: Allt receptutbyte med H och hur vi kunde prata i timmar om mat utan att jag fick träningspanik/matångest/kroppsångest utan bara kände hur jävla härligt det är att stå och laga mat!
: Alla kyliga morgnar Markus följde mig till 16-bussen och när jag tog den över bron gick han över på perrongens andra sidan och tog den åt andra hållet. Nu åker vi åt samma håll <3
 
Ta hand om er själva <3

Comment
Postat av: Frida

Men du så härligt! Älskar när all oro plötsligt förvandlats till något riktigt och härligt och en inte kan göra annat än att vara lycklig över att få ha det så bra. All lycka och glädje till dig!

2015-09-01 @ 12:42:57
URL: http://weareallstoriesintheend.blogg.se
Postat av: ISA

Åh, känslan när man når ett mål, finns det något som slår det!? klappa dig själv på axeln nu! och njuut av känslan <3

2015-09-01 @ 15:08:31
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Mirre

Vad vacker du är! Kram

Svar: Tusen tack fina du <3
Sandra Leone

2015-09-02 @ 13:24:48
URL: http://medeia.webblogg.se
Postat av: Jasmine

Vilka fina bilder på dig!
Härligt att du har fått ta del av så mycket positiv energi i ditt liv. Sånt är viktigt. :)
Må gott,
Kram

2015-09-20 @ 23:33:41
URL: http://rosanatt.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild