lush life.

Efter en tentaperiod är det enda rimliga att göra att skämma bort sig ordentligt. Så jag har varit på Lush och engagerat hela personalen i vad jag skulle ha. Det visade sig att de var väldigt pepp på att jag skulle få det mesta och det bästa så jag fick lite panik av alla beslut men bestämde mig för ett balsam.
 
 
Retread balsam ska hjälpa till att stärka och vårda det yttre lagret av håret. Ska bli väldigt härligt att prova. Lushs produkter är också cruelty-free och många dessutom veganska, bra va?
 
 
Jag fick också med mig ett prov av R&B Moisturiser och Rehab shampoo. Så himla bra grej att en kan få gratisprover. Jag tycker att det är sämst att ha köpt något som inte funkar för en och sedan vara fast med en jätteförpackning. 
 
Hallå hörrni tack för alla fina gratulationer ni lämnade <3

Comment
Postat av: Daniella 🌙

dina bilder gör mej alltid så glad, ljuset i dem är så fina!!

2017-03-16 @ 19:32:08
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Maja

Alltså åh, älska Lushs produkter. Vill också skämma bort mig med det, så jag har bestämt att när jag väl tackat ja till en plats på universitetet, då ska jag slå till. Har dock inte helt bestämt vad jag vill ha än?? Så himla mycket härligt att välja på ju

2017-03-16 @ 20:57:20
URL: http://majologi.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild