body image.

 
I veckan köpte jag en ny bikini. Jag har liksom slitit ut delarna på mina gamla så ojämt att jag inte hade en enda som matchade. Denna gillar jag supermycket; lite sportig, minimaistisk och sitter så himla skönt. Det hörrni, unna er (bad)kläder som ni känner ni känner er fina i för att jag provade massor som gjorde att jag bara kände mig ful och fel innan jag hittade rätt.  
 
 
Jag köpte också den här masken på apoteket samtidigt som jag köpte halstabletter och c-brus. Gick verkligen igång på ordet djuprengörande. Mmmmm <3
 
Idag tar skrev jag min sista tenta så nu jag sommarlov!!!!!!!1111111ettettett...

Comment
Postat av: Ellen

så himla rätt grej: prova till en hittar något en faktiskt gillar och känner sig fin i, istället för att bara köpa för att. stort grattis till sommarlovet, njuuuut <3

2017-06-03 @ 08:04:42
URL: http://ellenlindberg.se
Postat av: Nastasja

Ett så stort grattis till slutet av terminen! Heja dig <3

2017-06-06 @ 15:25:29
URL: http://nastasjathor.com

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild