(ungefär) ett foto i timmen.

Här kommer ungefär ett foto i timmen från söndagen. Häng på!
 
 
08.00 vaknar jag upp här efter att ha sovit veckans bästa natt. Sover alltid bäst natten mellan lördag och söndag så söndagen får alltid en så himla bra start.
 
 
09.00 frulle <3 
 
 
10.00 på söndagar går jag nästan alltid yoga och det är min bästa tradition. 
 
 
12.00 dags för kaffe!
 
 
13.00 läser jag en stund medan jag väntar på att Markus ska komma så att vi kan gå och äta semla. Just nu läser jag Eat pray love av Elisabeth Gilbert. 
 
 
14.30 kommer M och vi promenerar ner mot Haga
 
 
15.00 har vi fått våra efterlängtade semlor på Le petit. Denna får 10/10 av mig!
 
 
16.15 promenerar vi hem mellan pastelliga fasader.
 
 
18.00 har vi gjort spenatsoppa och dricker upp det sista av vinet från i fredags. Efter det kollar vi på Taboo, någon som sett det? så bra ju! Och sen somnar vi gott.
 

Comment
Postat av: Nastasja

Vilken helt underbar dag. Tänkte på det när du skrev att du sover bäst mellan fredagen och lördagen, tror jag har det så mellan fre&lör. Då känns det som helg på riktigt.

2017-02-08 @ 08:40:51
URL: http://nastasjathor.com
Postat av: Wilda

åh, älskar dina foton! tonen i dessa gör mig så lugn och tillfreds. vackert! måste läsa den boken för övrigt.

Svar: Åh tack fina du. Det är precis det som är meningen!
Ja, läs den! Så himla, himla bra.
Sandra Leone

2017-02-12 @ 09:08:03
URL: http://reaktionista.se
Postat av: sandra

Så himla mysigt inlägg! Älskar att få kika in i ditt liv på det här viset :)

2017-02-13 @ 07:41:30
URL: http://atilio.se
Postat av: Hanna

Åh vad fint att se Göteborg igen. Blir nästan varm i hjärtat bara av att se bilder och tänka på staden. Något av det jag saknar mest hemma i Sverige efter att ha flyttat till England är Göteborg och bara strosa omkring på gatorna och alléerna och pausa på fik.

2017-02-14 @ 23:44:23

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild