från bokmässan.

 
Godmorgon! Tänkte passa på att visa vad jag fick med mig från Bokmässan innan jag sätter mig på tåget till Stockholm. 
 
 
Först ut är New Vegan som är en bok jag tittat på megalänge men sparade till att köpa på bokmässan. De brukar ha lite bättre priser där. När jag hittade boken så var det det enda exemplaret som fanns kvar, tur för mig!
 
 
Har bläddrat massor i boken och kan knappt vänta med att prova fler recept!
 
 
Fick också med mig Bad Feminist som jag hört massa gott om. Ska bli kul att få läsa den.
 
 
Även Konsten att höra hjärtslag ser jag jättemycket framemot att läsa.
 
 
Två höstnummer av STYLEBY och Elle. Har inte riktigt bestämt mig än vilken jag ska ta med på tåget.
 
Ha en fin helg hörrni <3456789
 
 

Comment
Postat av: sandra

Åh, skulle också vilja bläddra i Jennys kokbok!

2016-10-02 @ 10:37:13
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Junitjej

Så kul med nya böcker!

2016-10-02 @ 10:53:32
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: rebecca

åh fint!

2016-10-02 @ 12:08:52
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Åh, jag önskar att den boken inte var skriven av Jenny Mustard av alla personer som kan skriva matböcker. Hon uttrycker sej så rasistiskt och gender discriminating att jag aldrig skulle stödja henne finansiellt. :(

Svar: Usch vad tråkigt! Jag har bara läst hennes blogg ett par år och hennes kokbok (vet inte om hon finns på andra platser) men aldrig där sett att hon skulle uttryckt sig på ett sånt sätt.
Sandra Leone

2016-10-03 @ 17:32:57
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild