2x fredag/lördag/söndag.

Har haft en så himla härlig helg hittills. Vi kikar lite!
 
 
Här står jag bland höstlöven i fredags och väntar på att Klara ska göra mig sällskap.
 
 
Vi hamnade på Le petit med varsin surdegspizza och vin/öl, mycket gott. Vi hade ju tänkt att dra till Kafé Magasinet men de hade tvåårsfirande och det var sprängfullt. Dock avslutade vi kvällen där med varsitt glas bubbel. Bra sätt att fira tentaslutet.
 
 
Igår, lördag, hade jag en jag-dag och gick omkring och tittade i lite affärer och på Bunches som alltid har så galet mycket fint! 
 
 
Unnade mig en minilunch och en kaffe på Da Matteo också. Nom <3
 
 
Söndag. Idag började jag med morgonyoga med min bästa instruktör! 
 
 
Sedan mötte jag upp en lite bakis pojkvän och vi tog en promenad i underbara höst-gbg! Dock blåser det så mycket att man knappt kan gå framåt... men det blir ju fint på bild ändå. Nu ska jag och M laga lite middag.
puss!

Comment
Postat av: rebecca

mysigt det ser ut!

2016-10-31 @ 16:13:49
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Emelie

Åååh, gud, vad fint! Låter som en kalastrevlig helg.

2016-11-01 @ 17:19:20
URL: http://sockerskrin.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild