något tråkigt.

 
Hej, fina ni. Hoppas att ni är utvilade efter natten.
 
Jag har under de senaste två veckorna insett att mina nuvarande kurser kommer kräva otroligt mycket tid. De här två veckorna har byggt upp en inneboende oro och stress och även om det kan kännas helt okej under dagarna kan jag ligga och ha mördarångest på kvällarna för allt som måste göras. Därför behöver jag, tyvärr, prioritera ner bloggen lite för att få ihop tiden. Jag vet inte hur länge den här "pausen" kommer pågå men jag ska försöka publicera något och såklart svara på era kommentarer så ofta jag kan. 
 
Kram från inte en super-human. Kan ni inte berätta något fint som hänt er på sistone? 

Comment
Postat av: Embla

åh, tråkigt med en paus men ta hand om dig.

Finaste som hänt mig på sistone är mina favoritpersoner som är ALLT. De kommer och lägger sig på mitt golv om jag har ångest och inte vill vara ensam, de bakar scones med mig, de ger mig komplimanger, de spelar sällskapsspel med mig, de sover på min soffa, de har vännermaraton med mig, de backar mig och jag backar dem och jag är så jävla kompiskär <333333

2016-11-12 @ 12:46:17
URL: http://www.sotvatten.blogg.se
Postat av: Klara Amanda

<3 ta hand om dig! Kram!!

2016-11-12 @ 17:27:38
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh! Fattar precis!

Bästa denna vecka (och typ det enda bra pga ett visst val...): Fick igår reda på att jag klarade första mattetentan (till och med med lite marginal)! Har varit dödsnervös i treveckor pga ej pepp på att plugga in bevis osv igen och ännu mindre pepp på omtenta den 21 december. Men den slipper jag nu! Känns helt sjukt pga 98% säker på att jag skulle kugga. Trodde knappt mina ögon när jag såg mejlet🙈

Jag antar att du också har fått/kommer att få tentaresultat, håller tummarna för dig i så fall!

Kram från en fellow Chalmersstudent (i bioteknik)

2016-11-12 @ 19:14:10
Postat av: Ellen Lindberg

Fina du! Vi finns ju här när du kommer tillbaka, så stressa iallafall inte över bloggen. Ta din tid och prioritera det som känns viktigast för dig, så löser sig resten sen <3

2016-11-14 @ 11:56:56
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Förstår dig precis! Sitter i samma båt som dig, ska jobba 3h övertid alla veckor fram till jul! Vilket är en hel del :)

Något roligt? Hmm...att det är endast 5 måndagar kvar till julafton! *julkänslorna börjar komma*

2016-11-15 @ 21:13:31
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild