instagramlista.

Vilket är ditt första uppladdade foto?
 
Vad har det för caption? 
Den här bilden har faktiskt ingen caption. Tror bara att jag var tvungen att testa att det gick att ladda upp bilder, hehe.
 
När är det taget?
27 april 2012
 
Minns du någon historia bakom bilden?
Nej, men jag är nästan helt hundra på att jag lyssnade på Lars Winnerbäck just då och kopplade bilden till något i en av texterna. Men kan ju dock skryta med att jag lyckats med bedriften att göra en CAD-modell av den här kameran under min gymnasietid. Det ni!
 
Har du screenshotat någon bild därifrån på senaste?
Ja, denna söta <3 som jag skickade till M som en hint.
 
 
Vem var den senaste du började följa?
dagmarskitchen 
 
Vilka appar använder du för att ta och lägga upp bilder på instagram?
Anväder PS express för att ljusa upp bilderna lite och sedan VSCO Cam.
 
 
Vad står det i din profil/bio?
 | 21 y/o | gothenburg | industrial design engineering student | ✦☾✦
 
Vilken bild har fått mest likes?
Tror att det är denna.
 
 
Vill du berätta lite om den?
Hade en fotokurs i gymnasiet och en morgon kämpade jag mig ner för backen som leder till denna vy. Halkade minst åtta gånger pga höst och hala löv. Men det var ju klart värt det.
 
Finns det något konto du följt länge men aldrig tröttnar på?
dudeellen
 
När hänger du mest på instagram?
Om kvällarna eller när jag åker kollektivt.
 
Scrolla i ditt flöde och stanna helt random. Vilken bild blev det?
 
 
Vad står det under den?
*pizza-emojin* *Öl-emojin* *Kamera-emojin*
 
Gör om det igen. Vilken bild blev det nu?
 
Vad står det under?
"enda rätta efter promenad i -12 grader"
 
 
Okej en sista gång. Vilken bild blev det nu?
 
Vad står det under?
"New York"
 
Kan du tipsa om något inspirerande matkonto?
cashewkitchen
 
Något djurkonto?
instapigsss
 
Inredningskonto?
mosebacke
 
Livsstil?
Searchingfortomorrow
 
Kreativitet?
agnesregina
 
Stil?
fridavega
 
Har du någon gammal upplagd selfie du kan visa?
Jarå!
 
 
Slutligen, vad heter du på instagram?
sandra_leone
 
Cred till Sandra som gjort den fina listan

Comment
Postat av: whiskeysour.blogg.se

åh det är så kul att få tillbaka i flödet till dom första bilderna haha <3

2016-05-27 @ 12:17:15
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: Joré Dirgélaité

så fina bilder! vill inte ens minnas vad min första uppladdade bild var, haha...

följde tydligen inte dig? nu gör jag det!

2016-05-28 @ 22:01:25
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: Beata

nej va fin lista! håller helt med på kreativitet och stil <3

2016-05-29 @ 12:48:05
URL: http://radarmagazine.se/beata/
Postat av: Ronja Norlén

Rolig lista ändå, kul att gå tillbaka och kolla och bläddra bland alla sina bilder :)

2016-05-30 @ 00:40:31
URL: http://www.nouw.com/ronjanorlen
Postat av: johanna

åh älskar dessa listor, och din insta är ju fantastisk

2016-05-30 @ 22:03:24
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: Sandra

Vad roligt att få läsa lite om din instagramhistoria :) Men psst, det är rätt fint att få lite cred när en lagt tid på att knåpa ihop en lista såhär ;)

Svar: Förlåt så hemsk mycket! Det föll verkligen helt ur mitt minne att lägga in länken till dig. Har fixat det nu!
Sandra Leone

2016-06-01 @ 08:13:45
URL: http://atilio.metromode.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild