Lilla kyrkogatan 3

 
I lördags var jag och åt lunch med den här godingen. Vi styrde målmedvetna steg mot JOS som tydligen legat i stan hur länge som helst. Så efter att vi mixat ihop en sallad var tog vi fönsterplats och pratade om livet och Köpenhamn. Alltså ärligt talat, jag har inte ord för hur tacksam jag är för den här fina personen och för att jag har möjlighet att luncha på stan någon gång ibland. Livet, vilken grej!
 
 
Är förövrigt inne på min sista jobbvecka innan sommaren. Vilket är fint men lite vemodigt men det betyder också att uppdateringen kommer bli lite sporadisk under resten av sommaren.  Följ min på bloglovin' så missar ni inget.
Hoppas att ni har en drömsommar!

Comment
Postat av: Klara

Men åh vilket superställe det verkar som. Älskar när man hittar såna små pärlor till ställen!

2016-07-05 @ 18:00:01
URL: http://klaraamandas.blogg.se
Postat av: Felicia Karlström

Mums med sallad så här på sommaren alltså! :) Kram på dig :)

2016-07-06 @ 16:55:23
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild