feels.

 
Bäst i veckan hittills
Mottagningsfinalen. Hur vi ägde på skidor och hur vår fakost som skulle kunna färdas på både land och vatten var beyond worst. Men jag skrattade så att magen krampade och vi cheerade som om hela livet hängde på det. Plus att klassen blivit med kaffebryggare <3
 
Sämst i veckan hittills
Att pluggstressen flåsar mig i nacken trots att jag försöker lugna mitt skenande hjärta.
 
Där har jag ont
Har fortfarande blåmärken på mina höftben efter mitt nolluppdrag som gick ut på att bestiga Mount Avenyn iklädd klättersele och inlindad i ett rep. Skrattade tills magen krampade här också dock.
 
Det här tänker jag mycket på
Att jag vet att grupper kommer bildas och att jag inte vill missa tillfället då alla självklara sammanhang bildas och hamna utanför. 
 
Det klär jag mig i
Svart! Äntligen. Och min gråa halsduk lindar jag om halsen på morgonen men måste trycka ner i ryggsäcken på eftermiddagen. 
 
 
Nästa vecka ser jag framemot
Skiss- och modellteknik, jag är så himla peppad för det, dessutom ska vi börja läsa How Designers Think och skissa på en spännande uppgift.
 
Det dricker jag
Det har, idag, blivit vatten och en oatly breakfast som de delat ut på centralen fyra dagar i veckan.
 
Idag händer detta
Ikväll händer inte så mycket mer. Jag ska snart krypa ner under täcker och lyssna klart på Alex och Sigge. 
 
Å på lördag händer det här
Nollfinalen och världens festaste fest i kårhuset. Känner både vansinnespepp och lite vemod.
 
Söndagen tillbringas så här
Det blir nog plugg, plugg, plugg men förhoppningsvis lite skissande också.
 
Och mest av allt önskar jag detta
Att min pojkvän inte ska vara så himla upptagen med annat hela tiden. Känner att jag behöver ett par hångelpauser för att orka med skolan. Och jag vill att hösten ska bli fin och att jag ska hinna umgås med alla bra personer jag samlat på mig under åren.
 
Listan är hittad hos Klara och fotona är från min instagram: @sandra_leone

Comment
Postat av: Anonym

Får panik av gruppbildningar,tänk att det alltidalltid blir så! Att kämpa så hårt att tillhöra alla tar på krafterna, inser man i efterhand och då är det lätt hänt att skadan redan är skedd. Det känns som man är utanför och ibland lite ensam, men jag undrar om inte alla känner så litegrann i alla möjliga sammanhang.

2015-09-12 @ 06:56:40
Postat av: frida

Åh hehe tycker det är för kul att följa en fellow chalmerist! kom till innergården på FestU där står nämligen bland andra jag och serverar slushies :D

2015-09-12 @ 09:15:33
URL: http://dansariapril.blogg.se
Postat av: Klara Amanda

Åh alltså mottagningen <3 Hoppas att det blir öppna grupper hos er, och att du får hänga med människor du tycker är peppiga. Nu taggar vi inför ikväll tycker jag, det kommer bli bäst!

2015-09-12 @ 10:55:58
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Alltså, så bra lista? Kanske, bara kanske, måste låna den ändå! Också fint att du verkar trivas så bra redan, men feel ya på känslan av att vara tvungen att hänga med på saker för att komma med i gruppen, det är precis samma här...

2015-09-12 @ 14:45:41
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Lena

Alltid lika kul med listor!! Haha, känner samma efter nollningen, helt slut fortfarande!

2015-09-12 @ 17:32:21
URL: http://lenasvanberg.blogg.se
Postat av: ISA

haha känner mig så old som mest reagerar på "hur oooorkar hon med allt detta nolle-festande" och skakar lite på huvudet ;)

2015-09-12 @ 19:50:58
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild