igår/idag/ikväll.

 
Hej kompisar!  Igår hade jag, pojkis och min bästa Julia en välbehövlig myskväll med pepparkakor, ädelost, massor av choklad och kladdkaka framför idol. Gos! Idag har jag vaknat långsamt med Markus och vi har ätit lördagsfrukost och gått en promenad. Ikväll ska vi båda jobba på Chalmers Haloweenkalas. Jag ska fota och han ska stå, utklädd till vampyr och servera wiskey. Kommer nog bli himla fint.
Hoppas att ni har en fin helg framför er <3456789 
 
Kan ni inte berätta om något fint som hänt eller om något ni vill läsa om här? 
 

Comment
Postat av: Ebba

Bästa med denna veckan: första av två tentor avklarade och jag är fri och lätt till nästa fredag!<3 Och idag andades jag in den första glögg och grandofterna på julmarknad.

Jag tycker dina inlägg och bilder himla fina som dom är. Kanske ett litet inlägg lite längre fram emot juletid om dina bästa recept på godis, fika eller annat mumsigt? Gärna veganskt/vegetariskt/raw... Puss!

2015-11-07 @ 17:47:48
URL: http://moonandsun.blogg.se
Postat av: ISA

"pojkis".. nä sötaste ordet! något fint i mitt liv är att jag har så underbara vänner jag kan prata med när livet gör lite ont <3

2015-11-07 @ 19:28:11
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Linnéa Thell Jansson

hittade hit via en annan blogg och måste säga att vd duktig du är på att fota!!

Svar: Tack så mycket och vad kul att du har hittat hit!
Sandra Leone

2015-11-10 @ 23:39:20
URL: http://linneajthell.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild