blood and gold.

 
God morgon! Hur mår ni? Själv vaknade jag nyss till den gråa novembermorgonen utanför och hade noll motovation till att gnugga gårdagens smink ur ögonen och kliva upp. Men tillslut så klev jag upp och gjorde en ganska oinspirerande frukost. Jag vet inte vad det är med november som suger ut så mycket kraft ur mig eller så är det bara tröttheten av den senaste veckans plugg. Men sista veckan i oktober bjöd på ganska mycket guldkanter; som mys lunch med pojken och hans gammelfaser, finfrulle på Evas med ett saknat häng, lövkastning och landskap som gör en andlös. 
Puss på er och hoppas att ni får en megabra söndag <3
 
Foto instagram: sandra_leone
 

Comment
Postat av: Malin Hyving

Vilka höstmysiga bilder, vill så gärna dyka in i sista bilden och gå söndagspromenad i den.

2015-11-01 @ 13:49:37
URL: http://varemalin.se/
Postat av: Ida

Är det ok att fråga hur du redigerar dina bilder i mobilen? :)

2015-11-01 @ 18:23:56
Postat av: Cassandra Haraldsson

Fina bilder :)

2015-11-01 @ 19:26:06
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: ISA

jag tror det är att alla träd blir "nakna" i november som känns så jäkla dystert.. eller? :(

2015-11-02 @ 16:09:56
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild