klockan nio-lista.

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om: Att jag kan namedroppa mänga konstnärer, möbeldesigners, kläddesigners och skulptörer när jag ser deras verk. Plus att jag oftast kan dra lite bakgrunsfakta, eftersom många av mina kurser i gymnasiet handlade om att gå på muséer, titta på konst och skriva arbeten om det. Tyvärr så har jag nästan inga vänner som har intresse för sånt alls...
 
Vilka är dina ofta använda emojis? galna smile-emojin, Kaffekopps-emojin och den rosa blomman.
 
Vad gjorde du igår kväll? Dansade fötterna av mig på Chalmers Valborgskalas, pussade på pojkvännen som stod vid badtunnorna och drack ingefärsmojito.
 
En bild som symboliserar denna dag:
 
 
Detta är egentligen en bild från igår när jag käkade baklängesmiddag men tyckte att den passade idag också för att den gosiga stämningen från igår har hållit sig kvar idag.
 
Vad åt du till frukost idag? Min allra mest lyckade äggröra, grönt te och ett rostat bröd.
 
Vilket är ditt lyckonummer? 13, för att jag är en sådan himla rebell (!!!), nejdå men det är mitt födelsedatum och även min pappas.
 
Hur såg du ut som artonåring? 
 
 
Här är artonåringen som precis blivit bjuden på spa av sin bff <3
 
Vilket är ditt senaste köp? En Ingefärsmojito
 
Är du allergisk mot något? Nej, och det är verkligen något jag är sjukt tacksam över.
 
Hur länge har du varit utan sömn som längst? Tror att det kan vara 36 timmar. Jag och ett par vänner bestämde oss för att dygna ute i en sommarstuga på västkusten. Vi åt mycket kladdkaka och åkte roddbåt vid tre på morgonen.
 
Vilken tid på morgonen vaknar du? 05.45 som mitt alarm står på på vardagar.
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
 
 
Ganska mysig och ruffsig i håret.
 
Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt: "necessär" ← har googlat fram detta.
 
Bilderna är ifrån min instagram @sandra_leone

Comment
Postat av: Daisy

tycker ditt hår är så fint!!

2015-05-02 @ 15:20:38
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/
Postat av: ISA

vad fin du är på sista bilden, och så härligt med en sovande karl i sängen. åh :)

2015-05-02 @ 15:27:05
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild