2015

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Massor! Började yoga, började gilla träning, vandrade i Val Gardena och åkte till New York.
 
Vilka länder besökte du?
Italien, Finland och Amerikatt.
 
 
Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016?
Träffa mina bästisar som bor lite längre bort plus gosekusinerna i Stockholm.
 
Vilket datum 2015 kommer du alltid att minnas?
09-07-2015
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Fika, ingen tvekan...
 
Vilka topp tre låtar kommer alltid påminna dig om 2015?
Snow- Frida Sundemo
Believe- Mumford& sons
Off to the races- Lana del Rey
 
 
Var du gladare eller ledsnare än tidigare år?
Jättesvårt. 2015 har varit så himla omvälvande.
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tagit vara på dagarna mer och inte prioriterat plugg framför allt annat.
 
Blev du kär i år?
Kär i Markus since 2013 <3
 
 
Bästa boken du läste i år?
Sen tar vi berlin- Moa Lina Corall
 
Bästa filmen?
The imitation game. Punkt! Alltså se den!
 
Den maträtt du åt oftast 2015?
Måste vara något frukostaktigt. Hoppas att det är bovetepannakor.
 
 
Något du önskade och fick?
Kom in på min utbilning! Yessss!
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Tentapluggade... Men sen blev det galet flott då Markus bjöd på fika och sedan bjöd mamma mig och honom på bio och sen middag på Tre Indier. Ska göra detta till tradition tror jag.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att SD skulle insett deras rasistiska bana, säga förlåt och sedan upphöra. Och att alla nyanlända skulle få någonstan att bo och så mycket lussekatter de orkar äta.
 
Vad fick dig att må bra?
Yoga, träning och alla nya och gamla gosiga personer i mitt liv <3

Vilken är din största framgång 2015?
Att jag vågade så himla mycket och att jag klarade så himla mycket.
 

Comment
Postat av: Joré Dirgélaité

ditt 2015 låter som ett bra år ändå! och åh, lika fina bilder som alltid.

2015-12-30 @ 15:40:54
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: Dennis Yen

Fika! Det mest värdiga att spendera pengar på! nåja

Hade tänkt börja med yoga iår, något att satsa på? ;)

Svar: Tror absolut att du kommer gilla det!
Sandra Leone

2016-01-03 @ 14:49:50
URL: http://wydesign.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild