after eight.

 
Det var en sommardag ungefär för två månader sedan. Jag hade en vit klänning och bara ben och ibland ville några envisa droppar falla från himlen men det gjorde inte så mycket för det var en fin dag. Jag och pappa åt en sommarluch på mitt favoritställe där han bor och vimplarna vid uteserveringen vajade när en vind svepte förbi. Då, den här dagen, visste jag inte vad jag skulle göra i höst, jag visste inte vilka människor jag skulle möta och jag visste inte hur mitt liv skulle se ut eller hur tungt det ibland kan vara att bära skolböcker. För två månader sedan visste jag inget av det jag vet nu och jag undrar vad jag kommer veta om ytterligare två månader.

Comment
Postat av: frida

det är sjukt hur snabbt det går. lite läskigt men ändå fint. och kämpa på med skolböckerna! kram

2014-09-25 @ 22:57:18
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Johanna

men den verandan ändå <3

2014-09-26 @ 22:18:47
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: linawilmas.blogg.se

Vilka fina bilder!

2014-09-27 @ 11:42:23
URL: http://linawilmas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, nej men vad häftigt! Bor din pappa i jakobstad?! Jag bor ca 20 min söder om Jakobstad (är dit flera gånger i veckan)! Alltså, hjälp vad knasigt! Hamnade in på din blogg av en slump för ca 3 år sedan och har följt den sedan dess! Tänk vad världen är liten ändå.. Kramar!

Svar: Vilket otroligt och roligt sammanträffande!Kram på dig fina
Sandra Leone

2014-09-30 @ 23:09:42

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild