framåt.

 
Promenader genom stan på dagarna till spårvagnshållplatsen. Pressbyrån har kaffe för 10kr. Dagarna blir till molniga eftermiddagar och vi sitter sent och pluggar. Hon visar mig bild på julgranskulor och dekorationer hon tänkt köpa och jag tänker att nu är det inte långt kvar tills hela Göteborg är täckt av julglitter. Kvällarna kommer med rosa himlar och jag sitter och dricker te och knaprar på rostade madlar och tänker snart, snart, snart får jag sova tätt intill honom igen. Hittar ett brev till mig i brevlådan. Det kommer från andra sidan atlanten och jag tänker att om bara 10 månader får jag krama om min bästa vän igen.

Comment
Postat av: Cornelia

sjukt fina bilder!

2014-11-20 @ 19:30:41
URL: http://coconelia.webblogg.se
Postat av: oroshjärta

<3

2014-11-25 @ 08:37:11
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild