samlar på erfarenheter hela livet.

 
Det är som om jag har en fot redan ute i livet och sedan en som står kvar i skolan och skruvar lite obekvämt på sig eftersom den vet att den snart ska släppa taget den med. Men den här foten gör det så himla svårt ibland. För det är inte lätt sedan när man ska kasta sig ut och flyga sådär som man ska göra efter studenten, för jag vill ju inte landa i en massa krossade illussioner så där som livet fantiskt kan te sig. Då vill man ju gärna stå kvar i skolan för att det är det enda jag vet. 
 
Sedan har vi ju den andra foten som sett en bit av friheten utanför gymnasiet, den som helst vill vråla till allt som håller mig kvar att "Släpp då för in i helvete, på nåt kommer det ju funka. Och här, här kan ju inte livet stanna!" 
 
Det är:
3 dagar kvar tills jag fyller 19
72 dagar kvar till balen
85 dagar kvar till studenten
 

Comment
Postat av: Andrea som au pair i Irland

Åh, jag hatade den där känslan och ångesten jag hade i slutet av sista året på gymnasiet. Jag var så redo för att lämna men ändå så himla otroligt ledsen att jag bröt ihop någon dag efter studenten. Det är en otroligt svår tid men det kommer bli bra hur det en slutar (eller kanske ska säga börjar).

2014-03-10 @ 19:28:48
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se
Postat av: Bonnie

minns när det forfarande stod i din profil att du var sjutton år i staden.

2014-03-10 @ 20:18:37
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Louise

Åh så där kände jag också lite innan studenten. Vackra bilder!

2014-03-10 @ 20:32:02
URL: http://louisedahl.blogg.se
Postat av: Nea

Åh, vad jag känner igen det där! Ena sekunden är jag livrädd och har halvt panik över allt efter studenten och i nästa undrar jag varför jag fortfarande är kvar i gymnasiet. Vad har du för planer för sommaren och hösten och typ livet?

Kram och kämpa på med skolan!

2014-03-10 @ 21:49:09
URL: http://palomitas.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh sånt här är så himla fint att läsa. Och DU är ju så himla fin hallå!

2014-03-12 @ 19:40:51
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild