om fredagen då allt kunde blivit fel.

 
Huvudet var splittrat och jag kände mest: Hem. Kaffe. Gråta. Framför spegeln sminkade jag mig omsorgsfullt ändå för kvällen, åkte med bussen för att hinna ta ut pengar och köpte ett paket tuggummi som kostar lika mycket som att skicka vykort till mormor. Såg fredagsglada människor le för sig själva. På Centralen stod jag
och stirrade tills någon frågade "Vill du ha kaffe?" "Ja tack".
 
Knackar på dörren långt bort hemifrån och får tacos, pojkvänspussar och Mariakramar. Vi ramlar  omkring i natten, upp och ner för Erik Dalhbergsgatan och vidare till Andra lång.
 Och det känns bra igen. 

Comment
Postat av: Ebba Molin

du skriver så fint så fint!
kram

2014-01-30 @ 20:12:16
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild