jag.

 
Jag kan: läsa och gå samtidigt
Jag vill: spara förra måndagen i en liten ficka bakom revbenen.
Jag borde: lita på mig själv mer
Jag skulle: ta på mig vinterskorna förra måndaen när jag var på väg ut men förbjöds göra detta av mamma, pga. 26 grader utomhus.
Jag gillar: tanken på att studenten snart är här.
Jag älskar: att baka och bjuda andra på fika.
Jag måste: skriva klart pepplistan som jag och en klasskamrat började på under konstruktionslektionen.
Jag behöver: tänka på alla och allt som håller mig lycklig.
Jag får: ett sjuårigt barns pirr i magen när jag ser hur grönt det är överallt.
Jag kan inte: uttala "sovjetunionen" korrekt. Det blir mer "sov-jet-unionen"
Jag vill inte: oroa mig för framtiden.
Jag borde inte: bli arg över saker jag ej kan kontrollera. Typ regn när jag ska gå till bussen.
Jag gillar inte: att ha saker ofärdiga.
Jag älskar inte: skoskav.
Jag måste inte: få alla att gilla mig.
Jag behöver inte: ställa klockan att ringa.

Comment
Postat av: Bonnie

Så bra lista!

2014-04-29 @ 18:32:16
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Andrea som au pair i Irland

Jag önskar att jag inte behövde ställa klockan för att ringa.

2014-04-29 @ 19:58:39
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se
Postat av: Sara

Blev nyfiken på att höra hur du säger Sovjetunionen!

2014-05-02 @ 00:15:53
URL: http://thevelvetpond.blogg.se
Postat av: CJ

Fint!

Svar: Tack så väldigt mycket
Sandra Leone

2014-05-12 @ 12:19:19
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag tycker bara att det är så underbart när någon man aldrig träffat eller funnits i närheten av kan uttrycka precis vad man själv känner, tycker och upplever. Vi människor är aldrig riktigt så ensamma som vi tror.

2014-08-31 @ 13:44:40

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild