resten av listan.

Här kommer resten av listan som jag publicerade i lördags.
 
 
Vem...
kramade du sist: min mysiga katt, skulle jag tro.
älskar du: min familj och mina vackra vänner.
saknar du: de som inte är här längre.
 
 
Hur...
lång är du: etthundrasjuttiotre... och en halv centimeter
mår du: lite trött och frusen och överväldigad av denna vackra vintervärld.
vill du dö: tycker inte riktigt om att tänka på det. Faktum äratt det inte spelar så stor roll...
går det: att leva? Just nu går det ganska bra faktiskt.
 
 
Vilken...
dryck är godast: te, i alla lägen.
plats vill du besöka: Skottland känner jag lite extra för nuförtiden.
film har du sett flest gånger? Oj, antingen är det Tonårsliv eller Stolthet och fördom.
låt har du på huvudet? Winter Winds med Mumford &Sons
 

Favorit...
band/artist: Ovan nämnda Mumford &Sons
film: Nu i  vintertid är det bara Love Actually jag vill se.
stad: Det finns så himla många fina städer, som jag inte ens besökt än men just nu bankar hjärtat för London.
mat: allt som inkluderar pasta.


Senaste...
film du såg: Midnatt i Paris
kändis du träffade: ehh... jag såg Lasse Berghagen på bokmässan för tre månader sedan.
gången du var besviken: förra söndagen faktiskt men det blev fint ändå..

 

Comment
Postat av: h.

tjo

kan jag sno den faboulösa listan kanske? :)

Svar: Men självklart. Sharing is caring som man brukar säga.
Sandra Leone

2012-12-09 @ 12:43:58
URL: http://hilinia.blogg.se
Postat av: alicia

Smakade förfärligt gott gjorde knäckäpplet också! Förresten, vad tyckte du om midnatt i paris? Tänkte nämligen knatta iväg och hyra den men skulle gärna vilja höra din åsikt!

Svar: Det är en fruktansvärt mysig film du kommer vilja vandra under Eiffeltornet och sjunga franska sånger så himla länge efteråt.
Sandra Leone

2012-12-09 @ 14:26:57
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Josephine Einarsson

Svar: Tack :).

2012-12-09 @ 15:00:19
URL: http://photomemorys.blogg.se/
Postat av: emelie

Så vackra bilder. Speciellt den på tesilen.

2012-12-11 @ 14:42:49
URL: http://emelierut.blogg.se
Postat av: julia

så fina bilder! =)

2012-12-20 @ 20:01:26
URL: http://jjuliees.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild