Högbo brukshotell.

 
Efter ca sex timmars bilfärd i lördags var jag, mamma och Markus framme vid Högbo brukshotell och checkade in. 
 
 
Sen tog vi en runda i området och fick parera den största hundutställning jag sett i hel mitt liv. När vi tagit oss förbi hittade vi iallafall den här fina boden där en man satt och blåste glas. Han hade bland annat gjort detta! Så fint också eftersom det låg precis vid vattnet.
 
 
Men vi kunde inte stanna så länge utan var tvungna att göra oss i ordning för födelsedagskalas för min fina faster. 
 
 
Vi minglade lite utomhus, drack bubbel och hade frågesport innan vi gick in och åt en middag som inte var av denna värld.
 
 
Många timmar senare satt vi här på hotellfrukosten innan det var dags att åka hem.
 
Det är alltid tufft att köra igång en vecka efter att en haft en så fin helg. Det var så himla gosigt att få hänga med mina kusiner igen som jag träffar så sällan. Hade glömt hur gosiga och kloka de är. 
Kan ni inte dela med er av er bästa måndagspepp?
 

Comment
Postat av: Daniella

känner mej så jäkla opeppad på måndag just nu men jobbar bara 16-20 ikväll och har ultraljud på onsdag så kanske överlever jag måndag iallafall.

2017-09-04 @ 10:31:24
URL: http://www.daniellachanelle.com/
Postat av: johanna

vackert!

2017-09-04 @ 19:55:08
URL: http://jojosmind.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild