plan a self care day.

Jag älskar att planera self care- dagar. Det är välbehövligt, viktigt för själen och ger mig något att se framemot när jag springer mellan föreläsningsalar.
 
 
Så här planerar jag en self care day:
 
>>Välj en dag och skriv ner den. 
 
>>Skriv också ner ett antal aktiviteter. Välj inte för många här. Det är lätt att det börjar kännas kravfyllt när listan är lång och dessutom är det absolut tillåtet att göra saker som inte står på listan.
 
På min lista stod:
Äta frukost med tända ljus i tystnad
Yoga med min bästa instruktör <3
Läsa en stund
Gå en prommis med Markus och stanna någonstan och fika
Skriv av mig
Laga en god enkel middag med M
 
 
>>Några/någon dag innan: Se till att det inte finns något som du måste göra på din self care day utan ta hand om dem innan eller planera in dem senare. Den här dagen ska bara handla om vad du vill göra.  
Take care <3
 
 
 

Comment
Postat av: Klara

Så bra ju! Behöver en self care day snart <3

2017-02-21 @ 11:02:40
URL: http://klaraamandas.blogg.se
Postat av: jore

men åh, så grym grej? planerar in direkt!!

2017-02-24 @ 22:58:19
URL: http://www.jdfoto.blogg.se
Postat av: Fredrikapåvinden

Åh så himla fint och bra! Det här ska jag göra inom en snar framtid! <3

2017-02-26 @ 16:56:21
URL: http://fredrikapavinden.com/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild