wild character.

 
beskriv din höst i tre ord?
gosig//pluggig//krispig
 
har skol/jobbstarten fört med sig några insikter?
Att jag blivit mer stresskänslig än jag varit tidigare. Det beror nog mycket på att det här året började som ett enda virrvar av kaos och stress, både i skolan och hemma. Så jag ska jobba stenhårt på att lära mig hantera det. Men också att jag är så jävla rätt på min utbildning.
 
hur ser din höstoutfit ut?
Det kommer bli svart, vitt och grått och mycket stora stickade tröjor. Är dock väldigt sugen på att skaffa något "naturfärgat". Som denna tröjan, mmm.
 
vilka bloggar frossar du i för tillfället?
Skolan har börjat så så mycket bloggfrossande finns det inte riktigt tid för men jag läser gärna Ella Elers och Jenny Mustards bloggar när jag har tid. 
 
har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Hmm, det finns en liten trip till Stockholm planerad om inte allt för länge.
 
 
 
hur förbereder du dig för vintern?
Tar tillvara allt jag kan på hösten och ser till att min julspellista är uppdaterad.
 
bästa musiken för regniga dagar?
Ben Howard, Lykke Li och Mumford &Sons, detta är bästa musiken för alla dagar. 
 
vilka serier rekomenderar du en att följa? eller kanske någon sevärd film?
Alltså hörrni, jag kollar inte på serier och knappt film heller. Plus att mitt internet legat nere i en och en halv vecka nu... Men en söndag då jag var änslig för skolstarten på måndagen och hade världens mensvärk buntade Markus upp kuddar och filtar i min säng och så tittade vi på Inside out. Det var riktigt fint. 
 
vart hänger du helst under helgen?
Inte så mycker vart som med vilka. <3
 
 
vad har du på din att-göra-lista?
handla
ordna ett efter-skolan-häng med Klara
köpa torrpasteller
 
 några tips på hur man botar höstdeppigheten?
Jag överromantiserar alltid hösten och kan nästan aldrig komma på något dåligt men bäst är att komma iväg från skolan/jobbet/hemmet och gosa ner sig på ett café tillsammans med någon en gillar och dricka massor av kaffe eller ta en riktigt lång promenad och hålla hand. 
 
vad är det bästa med hösten?
Frisk luft, färgerna, äppelpaj, att M klär sig i stickade tröjor, kardemumma.
 
vad är det sämsta med hösten?
När det regnat i en hel månad och att jag är i skolan under dygnets enda ljusa timme.
 
hur höstmyser du?
Med bästisar, rödvin och en bra spellista.
 
 
 
dina tre bästa hösttips - alla kategorier?
Gosa
Tänd levande ljus
Ha en stor halsduk som du gillar
 
den höstigaste maträtten? 
Kantarellpasta <3
 
vad är du orolig för - inför hösten?
Att mörkret liksom ska bryta av mig på mitten.
 
vad ser du allra mest fram emot - i höst?
Bygga upp mitt liv i min lilla lägenhet <3
 
Bilder från min pinterest | Lista från Hannah

Comment
Postat av: Klara Amanda

Jaaa, efterskolanhäng!! <3 Är också nervig för mörkret (känns typ som att man lever på natten när det är som mörkast), vi får tända mycket ljus och försöka ha det gött ändå.

2016-09-08 @ 08:35:16
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Ellen Lindberg

Gillar verkligen denna lista så mycket. Det är något speciellt med hösten alltså, både på gott ont.

2016-09-08 @ 11:13:07
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Ebba

åh vilken mysig höstlista!

2016-09-08 @ 14:15:53
URL: http://ebbamfoto.blogg.se
Postat av: Linnea Aurora

Åh, Inside Out var mycket bra! Vill definitivt se igen! (Rolig lista förresten!)

2016-09-08 @ 14:52:40
URL: http://linneaaurora.webblogg.se/
Postat av: sandra

Längtar så galet mycket efter stor och gosig halsduk <3

2016-09-09 @ 08:58:37
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Christin

Hösten! Trodde aldrig jag skulle säga det men jag längtar efter....lite svalare temperaturer. Känns som hösten börjar i typ oktober nu?

2016-09-15 @ 06:00:34
URL: http://midis.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild