mami, bokmässan och smörgåsbaren

 
När jag och mamma vilat våra fötter (efter att ha promenerat omkring på Bokmässan i nästan sex timmar idag) begav vi oss ut på stan igen!
 
 
Vi passerade kanalen där en båt med en kille som spelade akustisk gitarr för en middagsgäng gled förbi.
 
 
Nu är det höst for real hörrni <3
 
 
Jag och mamma anlände till smörgåsbaren och jag fick in en BBQ shroom. Gott var det!
 
 
Till dessert: bakat äpple med kaksmulor och vaniljparfait. Livet får verkligen extra guldkant av efterrätter. 
 
Nu ska jag dricka te och bläddra i alla fina böcker jag fick med mig från bokmässan!

Comment
Postat av: Ellen Lindberg

Den där desserten hade gärna fått serveras som frukost till mig prick nu.

2016-09-25 @ 09:53:46
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: whiskeysour.blogg.se

asså den efterrätten! <3

Svar: Ja, alltså, kan verkligen rekommendera!
Sandra Leone

2016-09-25 @ 14:28:12
URL: http://whiskeysour.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild