om fredag.

Tack fina ni för alla gratulationer! Det är så himla mysigt att få höra det av er <3 Hoppas att er helg också varit/är megafin. 
 
 
Fredagskvällen började med champange och lite presentutdelning. Jag hade köpt ett litet skämma-bort-sig-kit från Rituals samt plockat ett bukett av höstlöv till M.  
 
 
Vi skålade ur de här fina glasen som jag fick av Markus <3 Skulle kunna ha dem framme hela tiden som prydnad p.g.a. så fina!
 
 
Sedan kom vårt bud från foodora. Allstå att kunna beställa hem mat från restauranger är livet, kan dock bli farligt för studentplånboken i längden.
 
 
Jag åt en burgare med Oumph och M åt piggham. Till det hade vi sötpotatispommes och bönsallad plus två galet smarriga dipsåser.
 
 
När vi hämtat oss från matkoman trotsade vi regnet och tog oss till bion. Tyvärr låg hela kassasystemet nere så vi kunde inte köpa popcorn </3 men vi satte oss och fikade en stund på Espresso house istället innan filmen började. 
 
Det är i början av tentaveckan och jag kommer ha fullt upp med rapportskrivningar, presentationer och inlämningar men jag hoppas att allt ska gå bra och att jag ska få några dagar att vila innan det drar igång med nya kurser igen.
 
 

Comment
Postat av: Emelie

åhåhåhå så fint!!!

2016-10-24 @ 19:04:50
URL: http://sockerskrin.blogspot.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild