torsdagslista.

HAR DU
 
Folköl i kylen?
Näe, gillar nämligen inte folköl något vidare.
 
Något husdjur?
Inte längre. Hade världens gosigaste katt innan men hon blev sjuk. 
 
Någon favoriträtt?
Linslasagne är livet. Kan typ inte tröttna på det.
 
Puder på dig?
Nope, sminklös idag men annars har jag ett megabra från från Bare minerals. Det sitter verkligen hela dagen.
 
Några framtidsplaner? 
Ha världens bästa sommar!
 
 
Någon sjukdom?
Pyttekänningar av en förkylning så jag preppar kroppen med c-vitamin och sömn.
 
Gymkort?
Sa upp det förra veckan pga flytten. </3 Kommer sakna gymmet så mycket.
 
Några A:n?
Ja, ganska många till och med. Det tyckte jag inte när jag gick i gymnasiet eftersom jag led av så mycket prestationsångest. Usch. Kom ihåg där ute att det sällan spelar roll vad du har för betyg det mesta går att lösa ändå. 
 
Något beroende?
Sådana där reseförpackningar med krämer, shampoo etc som en kan köpa på flygplatser. Typiskt är detta. Hade jag saknat självkontroll så skulle jag köpa sådana jämt.
 
Nagellack?
Sånt där som ska göra naglarna starkare.
 
Någon vän som bor i ett annat land?
För tillfället bor min bff i Costa Rica och jag längtar ihjäl mig efter att hon ska komma tillbaka.
 
 
VEM
 
Avskyr du? 
Inte någon faktiskt. Jag försöker alltid att släppa personer som behandlat mig illa så snabbt som möjligt. 
 
Längtar du mest efter?
Julia. Och pappa.
 
Stör du dig på?
Ingen specifik, stör mig mer på vissa beteenden hos personer.
 
Lagar mat?
Jag eller mamma
 
Diskar?
Jag eller mamma
 
 
VILKEN
 
Tidning läser du?
Metro, Plaza interiör, Elle och sedan Kårtidningen som är riktigt nice!
 
Buss åker du oftast?
Åker mest vagn men annars 16-bussen eller 52
 
Dag fyller du år?
13 mars
 
Årstid föredrar du?
Hösten. Även om jag verkligen älskar våren när den kommit igång på riktigt.
 
 
 
VAD
 
Gör du just nu?
Går igenom hela mitt liv och packar ner det i kartonger.
 
Gör dig till en bra människa?
Jag kan lyssna och är bra på att ta till mig.
 
Gör dig till en sämre människa?
Vet inte om jag skulle säga att jag har egenskaper som gör mig till en dålig människa men jag är helt klart en människa med sämre egenskaper. 
 
Vill du arbeta med?
Produktdesign. Hela processen från att rita till att den står på en hylla eller är en del i t.ex. en kamera.
 
Är roligast just nu?
Att jag ska få ta mitt pick och pack för att flytta hemifrån. Det är också det mest vemodiga. Också att jag ska se Mumford &Sons på måndag (!!!)
 
Har du på dig just nu?
Stor stickad tröja och slitna jeans.
 
Äger du för skor?
Ett par vandringkängor, tofflor från Birkenstock, loafers och joggingskor typ.
 
Har du för storlek i skor?
39 
 
Läser du för bok?
The Great Gatsby av Scott Fitzgerald.
 
Ska du göra nu?
Fortsätta packa och snart hämta pappa på Landvetter.
 
 
 

Comment
Postat av: ISA

Är peppad på din flytt. Tror du kommer ÄLSKA så mycket att bo själv, bli mer självständig och utvecklas <3

2016-05-05 @ 20:26:22
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Minna

Åh, en sån här härlig lista igen! Tröttnar aldrig!

2016-05-06 @ 10:31:27
URL: http://mittkokoshjarta.se
Postat av: Joré Dirgélaité

så kul med listor (+ ypperligt tillfälle att visa upp bilderna som aldrig skulle postas annars jue!). älskar också reseförpackningar på schampoo å hudkräm å sånt förresten!! de brukar ju va så små och söta + man får testa massa olika grejer. lycka till med flytten!

2016-05-06 @ 12:05:02
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: whiskeysour.blogg.se

åh ska också se mumford på måndag! så oerhört pepp!!

Svar: Kul! Är också hur pepp som helst!
Sandra Leone

2016-05-06 @ 12:08:27
URL: http://whiskeysour.blogg.se/
Postat av: e

men åh var är den glaskrukan på väggen ifrån?!

Svar: Bilden är från da Matteo på Vallgatan, så jag har tyvärr ingen aning.
Sandra Leone

2016-05-08 @ 12:09:03
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: Lili

Schyssta bilder! Skönt att inte ha någon person du avskyr, det tar så mycket onödig energi från en.

2016-05-11 @ 18:52:51
URL: http://zilverka.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild