dejtlördag del 1

 
I lördags hade jag och Markus dejtlördag och den började med att han skrev en handla-lapp till kvällen och jag åt en påse frukt- och nötmix eftersom vi var lite osynkade i våra måltider.
 
 
Sedan promenerade vi iväg från Johanneberg...
 
 
... och kom hit! Så fint av Gbg att bjuda på ett litet cotton candy-lager av vit snö.
 
 
Vi gick på stadsmuséets utställning om musiklivet i Göteborg mellan 1955-ungefär nutid. Så himla bra plus att den håller på till 2018 så det är ingen stress om ni vill se den.
 
fortsättning följer ...

Comment
Postat av: Karin L

Hej Sandra, jag har inte riktigt greppat var i landet du bor. Är ganska ny här, det vore trevligt med ett litet "hej det här är jag"-inlägg :) Ser fram emot fortsättningen ;) kram

Svar: Ska definitivt göra något sådant inlägg!
Sandra Leone

2016-02-16 @ 18:31:16
URL: http://magnusdotter.blogspot.con
Postat av: Sandra

Så mysigt med dejtlördag, är mycket spänd på fortsättningen :)

2016-02-17 @ 08:14:14
URL: http://atilio.metromode.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild