Johannebergs Glass och Cortegèn.

 
I torsdags träffade jag Markus vid konstmuseet för att se Esko Männikkös Time flies. Den var fin men lite rörig.
 
 
Sen var vi hungriga och lunchade/fikade på Espresso house. Vi delade på deras cream cheese bagle och lite kaffe på det.
 
 
 
På kvällen var vi bjudna på middag hos Markus gammelfaster så vi köpte glass på Johannebergs Glass. Den är så god att jag vet inte vad och det var även middagen vi blev bjudna på. Så flott torsdag.
 
 
På fredag morgon var det Cortegèprogramsläpp och alla byggare fick sina program och rockar. För er som inte är från Göteborg så är Cortegèn i korthet chalmerister som bygger olika vagnar av olika saker och sedan körs de runt nästan hela Göteborg under valborg. Det är megakul! Här finns lite mer information
 
 
Jag smet iväg och köpte lite choklad till mamma som haft en tuff jobbvecka. Hon blev väldigt glad.

Comment
Postat av: ISA

Men tusan vad fint! lyxchoklad lät som en jäkla bra glass du!

2016-04-13 @ 20:08:26
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Emelie

Vilken fin dag!
Både med din pojkvän, och också den fina gesten gentemot din mor... :)

2016-04-14 @ 13:34:30
URL: http://sockerskrin.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild