lördag och julhandel.

 
Igår var jag, och nästan hela Göteborg, och julhandlade. Först skulle jag förbi Inex och stannade där i säkert en timme och klämde på allt. Älskar Inex så mycket! Men tillslut kom jag iallafall ut med vad jag skulle.
 
 
Jag lyckades ordna alla julklappar (hur ens?) och tog sedan vagnen till Haga, för där är det julmarknad varje lördag och söndag fram till fjärde advent, tror jag bestämt. Tips! 
 
 
Sedan hittade jag ett lite lugnare ställe; skrev och skissade ner några tankar till ett grupp-design-projekt samt snyltade på påtår i någon timme. På kvällen lagade jag och Julia kikärtsgryta och tittade på Love actually.

Comment
Postat av: Beatrice

Alltså, Göteborg i vintertid kan ju vara bland det finaste! Är för övrigt så avundsjuk på Inex, du kan ju alltid tipsa dem om att Malmö JÄTTEGÄRNA får en filial, eller så, hehe... Har övervägt att beställa från webbshopen, men jag gillar att klämma på saker och testa först i den mån jag kan, så det är ju lite klurigt det där...

2015-11-22 @ 18:15:04
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Joré Dirgélaité

åh så mysigt! hur grym är inte du som ordnat alla julklappar redan? guldstjärna!!

2015-11-22 @ 21:10:41
URL: http://jdfoto.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, jag älskar också Inex! Kan gå där i evigheter. Är så impad över att du lyckades fixa alla klapparna! Bra jobbat :D

2015-11-23 @ 09:41:35
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: ISA

inläggets ord: MYS!
tänk att julmarknader är igång nu.. <3

2015-11-23 @ 19:56:31
URL: http://isabyl.devote.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild