fotojobb och fikasöndag.

 
Någon gång klockan noll-fyra var vi klara med redigeringen av bilderna (här  och här är de) och jag stapplade hem till min pojkväns krispiga lakan och ca två timmar efter det kom han hem och lindade sina armar omkring mig. Ett par timmar senare vaknade vi till den första soliga novemberdagen.
 
 
Efter en pmsig gråtattack från min sida gjorde vi frukost och dansade tryckare på hans köksgolv till någon spotifylista medan tevattnet kokade upp.
 
 
Resten av dagen spenderade jag på da Matteo med Klara. Det borde verkligen fikas mer på söndagar. Vi åt varsin kardemummabulle och drack två koppar kaffe. Sedan vadrade vi runt staden på halsduksjakt. Mycket gosig dag! 
 

Comment
Postat av: johanna

låter fantastiskt ju!!

2015-11-10 @ 17:05:31
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

åh det låter ju som det perfekta sättet att bota pmsdagar på! jag blir så sjukt lycklig när solen tittar fram.

2015-11-14 @ 20:51:10
URL: http://www.mariaekblad.se/blogg

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild