det är svårt att minnas vad man älskar.

 
Ni är så begåvade allesammans, klipska och kvicka när ni skriver till mig och jag blir så himla glad av det. Så glad att jag börjar minnas alla små ljusglimtar mellan allt som ska fixas inför studenten, studier och framtiden. Som att gå förbi caféet där min pojke jobbar och få kaffe och sedan gå på stan i fyra timmar för att hitta en back-up-studentklänning ifall min andra skulle vara bortom räddning efter flakåkandet. Jag hittade en, och när han och jag satt på tåget hem hade han också tagit med en av caféets goda smörgåsar. För att äta hade ju såklart inte jag tänkt på.

Comment
Postat av: Beatrice

Tycker så mycket om din blogg. Den är så himla genuin och även om du kanske inte skriver allt här, så är inte allt bara guld och glitter hela tiden, det får liksom vara regn och åskväder också om det känns så. (Även om det mest är guld och glitter just nu och så)

Svar: Tack, din kommentar betyder så väldigt mycket ska du veta. Jag har haft så svårt att skriva på senaste tiden då allt mest känts som oväder och jag tänker att det inte finns någon som orkar läsa om storm och orkanvindar hela tiden. Men så tänkte jag att vi alla upplever jobbiga perioder ibland och bloggen handlar ju trots allt om mitt liv med dess med och motgångar.
Sandra Leone

2014-06-01 @ 12:46:29
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Katta

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Sandra Leone

2014-06-03 @ 16:43:06
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild