när det inte längre känns.

Vilken är den finaste saken du äger? Det är nog min röda anteckningsbok som jag har sparat tankar och skisser i två år nu.

 

Har du något guilty-pleasure? Hmm jo… pärltomater. Dyra rackare men så nedrans goda.

 

 

Hur botar du skoltrötthet? Gör något dramatiskt! Som att kasta iväg böckerna. Sedan gömmer jag mig under täcket med Mumford & sons’ Hopeless Wanderer för där finns en så himla bra rad: But you know your desire. Don't hold a glass over the flame.

Sedan försöker jag tänka på att allting jag gör i skolan kommer lära mig något som sedan leder mig någonstans

 

 

Vad gör man när man är så ledsen att det inte längre känns? Det här är verkligen jättesvårt. Jag hatar att vara så arg, så ledsen att jag blir helt tom. Det går inte att gråta för man är som något bottenlöst.

 

Man får börja lite försiktigt med gulliga bilder på kattungar till exempel eller sparka höstlöv i favoritskorna.  Sedan börjar man skratta lite åt en bra film eller bara tanken på att du faktiskt är super-megafantastisk. Sedan med andra.

 

Plus: skriv eller rita eller gråt ut över en hel sida i en anteckningsbok.

 

Vad går du för program på gymnasiet?  Jag läser Teknik- design.

 

 

Vad vill du göra sen? Har du några planer? Flytta, plugga, resa, jobba? Oj, vad jag vill ändras varje dag, varje timme. Men det är väl så när man inser att man snart måste fatta alla besluten. Jag vill nog resa en del och jobba såklart. Jag vill prova leva lite och hamna lite fel fast det kanske ändå blir rätt. Jag vill nog testa och se vad jag går för om allt jag gått igenom lett till något.

 

Kan du tipsa om dina favoritbloggar? Gärna såna som är lite mindre och kanske inte så kända. Jag vet inte riktigt hur okända eller kända bloggarna jag följer är men här är några fler favoriter: Isabelle skriver så att fötterna tappar fotfästet, Mys bilder är som tagna från film, Felicia tar makalösa självporträtt och Sonya hittar alltid det bästa från internet.

 

Bästa helgbestyret? Att inte ha några planer utan bara låta precis allt bli precis hur som helst och lite kaffe på det.

 

 
 

Comment
Postat av: Becka [fotoblogg]

så vackra fotografier.
sv: Åh, du är ju bara för söt. Tusen tack fina du!
Söndagskram. ♥

2013-09-22 @ 12:18:35
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild