håller andan. hoppas att regnet ska bli snö.

Vad:

Längtar jag efter JULEN!!!!

Är jag ledsen för att det inte är snö ute

Är jag glad för att det är jullov och att jag och den finaste flickan i världen ska på spa imorgon

Äter jag helst risgrynsgröt med kanel, kardemumma och mjölk

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning framtiden

Är det finaste jag vet pussar på näsan och varma händer

Läser jag Man kan vinka till varandra från balkongen- Elsa Billgren

Är jag stessad över antagningsprover som måste göras

Lyssnar jag helst på julmusik och Beta Radio

Drömmer jag om att få vila

Blir jag nostalgisk av Madicken 


Comment
Postat av: Felicia Karlström

Ha en fin jul nu, trots ingen snö på marken :) Kram!

2013-12-22 @ 21:29:36
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Har du något om jag lånet den här listan?

Svar: Nej verkligen inte
Sandra Leone

2013-12-22 @ 22:43:44
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Julie

Hoppas du får en fantastisk jul! Njut av dagen och glöm bort alla problem! :)

2013-12-23 @ 17:38:15
URL: http://julieyu.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild