Svar

Det ramlade in några frågor efter att jag publicerat detta inlägg och här kommer svaren:

Var bodde ni någonstans?
Jag och mamma bodde på Hotel de Suede St. Germain, ett jätte gulligt litet hotell med massa röd inredning, ungefär en kilometer ifrån Eifelltornet.
Kan du inte ge lite tips om butiker och fina ställen?
Min favorit butik i Paris blev Naf Naf som man kunde hitta på lite olika ställen, t.ex. längs Champ Elysees eller på Forum des Halles. Eifelltornet och Louvren är två ställen man inte får missa.
Sacré-Cœur är också värt ett besök, även om det var lite svårt att hitta. En bra karta är verkligen att rekomendera och håll er borta ifrån Boulevard de la Chapelle.
Paris, var det kul, köpte du något fint?
Jag fick med mig så mycket fint, bla. shortsen och blusen.
Vem åkte du dit med?
Jag åkte dit med mamma och hennes franska.
Hur var det?
Fantastiskt, jag vill verkligen åka dit igen. Jag älskar miljöerna och de flesta var väldigt trevliga även om deras engelska inte var den bästa.
Var bodde ni någonstans?

Jag och mamma bodde på Hotel de Suede St. Germain, ett jätte gulligt litet hotell med massa röd inredning och fina gardiner, ungefär en kilometer ifrån Eiffeltornet.

Kan du inte ge lite tips fina ställen?

Eiffeltornet och Louvren är två ställen man inte får missa.
Sacré-Cœur är också värt ett besök, även om det var lite svårt att hitta. En bra karta är verkligen att rekomendera och håll er borta ifrån Boulevard de la Chapelle.


Har du tips på bra shoppingställen?

Som jag skrev i ett tidigare inlägg  är Forum des Halles ett riktigt bra shoppingställe.
Champ Elysees är också en underbar gata.
Missa för allt i världen inte gallerian Lafayette, där hittar man allt om man orkar gå igenom hela vill säga.
Naf Naf är en affär som man kan hitta lite överrallt, de hade massor av underbara kläder.


Åh Paris, var det kul, köpte du något fint?

Jag fick med mig så mycket fint, bland annat shortsen och blusen.

Vem åkte du dit med?

Jag åkte dit med mamma och hennes franska.

Hur var det?

Fantastiskt, jag vill verkligen åka dit igen. Jag älskar miljöerna och de flesta var otroligt trevliga även om deras engelska inte var den bästa.

Tog du första bilden?

Oui, det gjorde jag.

Comment
Postat av: Meg

Bara en snabb fråga! Boulevard de la Chapelle, vad är det och varför bör man undvika det? :)

2012-02-21 @ 10:12:45
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

vill med uppleva Paris =)

2012-02-21 @ 11:28:42
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Carro

Bra frågor, bra svar, och underbara bilder!

2012-02-21 @ 11:46:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: E L I N F E L I C I A S

underbara bilder!

2012-02-21 @ 13:23:53
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Klara

/Ja, häng med bara! ;D Vad roligt att du är så lik henne. Det är lite fint att man får höra att man påminner om sina släktingar. :)



Det låter som en alldeles förträfflig resa! Det verkar dessutom som att ni besökte de platser vi hann se under vår lilla visit häromåret. Louvren var verkligen en av höjdpunkterna!:)

2012-02-21 @ 17:09:37
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Blusen var ju härlig! Känner igen varenda bild från när vi var där i början av januari! Vi bodde precis nedanför Sacre-Coeur i "Little Africa" mitt i Montmartre.

2012-02-21 @ 18:58:45
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Lina S

Åh så härligt!

2012-02-23 @ 16:26:05
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Shelinda

Sjukt fina bilder! Speciellt den med svartvita, riktigt fin! =D Har också varit i Paris, fast det var längesedan, skulle förmodligen uppskatta det mycket mer nu när jag är 20 jämfört med när jag var 11 =P



Svar: Ja, det kändes så himla bra att det gick! Som du säger är det hemskt att känna press =/



Aha, ok! Fast inte alltför längesedan ändå ^^



Kram<3

2012-02-23 @ 22:41:12
URL: http://shelindas.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild