bokmässan 2017.

Här kommer lite av vad jag fick med mig från Bokmässan i år. Det var uppenbart färre utställare och människor i år, men det kanske inte var så konstigt. Men nu till de roliga grejerna.
 
 
En trio i blått fick jag med mig hem. Har hört massa bra om alla de här böckerna så jag ser jättemycket framemot att läsa dem.
 
 
Den här fick också följa med! Har varit inne och klämt på den massor av gånger inne på Sci fi-bokhandeln men på mässan var priset lite lägre vilket alltid känns himla bra.
 
 
Den här boken har jag verkligen sett fram emot att läsa. Dock var den mycket större än vad jag förväntade mig. Den är typ lika lång som min underarm.
 
 
Pappa var ju på mässan på torsdagen och fredagen och då hade han köpt denna till mig <3

Comment
Postat av: johanna

bra bok tips!

2017-10-15 @ 17:28:32
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Sjuk grej - minns att jag brukade läsa din blogg för en massa år sen när jag bokbloggade på gummistovlar.blogg.se! Jag har för mig att jag alltid brukade bli så himla glad av dina kommentarer, lol. Men asså, jäklar va snygg din blogg har blivit nu!

Nu, typ 7800 år senare har jag börjat bokblogga igen, förhoppningsvis med lite bättre kvalle än när jag var tolv, haha. Vill verkligen inte att det här ska verka som nån .. reklam? men tänkte bara meddela att jag är tillbaka på nätet! Kram på dig!

2017-10-19 @ 15:54:29
URL: http://nouw.com/bokelin

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild