något gammalt och något nytt.

Ni kanske insåg det tidigare än jag men det blir nog inget mer med den här bloggen. Jag har insett att jag vuxit ur den här platsen plus att jag alltid blir lite besviken när jag publicerat ett inlägg och ser att kvalitén på bilderna. Fotograferandet var ju faktiskt hela grundtanken med den här bloggen.

 

Jag vill också känna att mitt liv är mitt. Något som jag kämpat lite med den sista tiden. Att jag får sitta på ett café på plasten med sämst ljus med mina vänner och känna att det är lugnt att det inte blir något innehåll till bloggen av den här kvällen.

 

Så jag har skapat mig en ny plats. För jag har verkligen känt att jag saknar att prata med er genom kommentarsfältet och höra era tankar om det jag publicerar. Jag hoppas att ni vill följa mig där också.

 

 https://www.sandraleone.me/

 
 

Comment
Postat av: Jennie

den nya hemsidan ser otroligt fin och lovande ut!!

2017-11-27 @ 12:32:25
URL: http://jennieohlson.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild