tre gula saker som fått flytta in.

 
För ett tag sedan köpte jag den här necessären på Designtorget. Perfekt för att ha smink och småsaker on the go.
 
 
Ny termin= nytt västtrafikkort. Chalmers har en ganska bra deal med västtrafik så att studenter får köpa ett kort som bara gäller på 16-bussen och 55:an till ett ganska bra pris. 
 
 
Dessa har också fått flytta in på köksbordet. Kan tyvärr inte för mitt liv komma ihåg vad de heter men gillar dem mycket. 
 
Äntligen lördag. Igår drack jag öl på sektionspub med nästan hela Teknisk design och än så länge har jag haft en megagosig morgon och har inte så mycket planerat mer än att läsa lite texter inför seminariet på måndag.
Vad har ni för helgplaner?

Comment
Postat av: matilda

Gult ä så fint till hösten! På våren ser det bara påskigt ut men nu är det fint. Själv har jag några inlämningsuppgifter att göra, men då de är klara ska jag åka på loppisrunda med min syster!

2017-09-09 @ 10:13:08
URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Daniella

Måste du ha två busskort då? ett för att ta dej från där du bor, till en hållplats där sexton går, och sedan det busskortet?

Svar: Jag måste köpa två kort men kan sedan lägga över pengarna på 16-kortet om jag vill. Jag använder dock inget kort för att resa annars utan har appen.
Sandra Leone

2017-09-09 @ 13:35:47
URL: http://www.daniellachanelle.com/
Postat av: johanna

fin necessär!

2017-09-09 @ 16:17:19
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: Felicia Karlström

Åh necessären var ju superfin! :) Kram!

2017-09-14 @ 21:38:20
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild