latest squares/ weekend mood

 
Här är lite av vad jag sysslat med den senaste tiden. Det har varit alltifrån dejtkväll med M och sedan frulle på brogyllen med både Markus och Hanna. Sedan har jag och mamma sett Ane Brun på Liseberg och det kändes som om hösten flyttade in lite i kroppen. På lördagen efter det var jag och Julia på en grillkväll på en bakgård. I måndags som sagt käkade jag och Markus kantarelltoast och dagen innan hade vi promenerat i botaniska. 
 
Den här helgen som ligger framför känns så härlig. Jag ska nämligen på släktkalas för att fira min fasters födelsedag. Väldigt mysigt tror jag.
Vad har ni för helgplaner?
 
Följ mig megagärna på instagram. Där heter jag sandra_leone

Comment
Postat av: johanna

super fina bilder!

2017-09-01 @ 17:26:48
URL: http://jojosmind.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag ska också på släktträff faktiskt! Ser så mycket fram emot det. Att se mina småkusiner igen och faktiskt umgås med mina syskon och föräldrar efter en väldigt hektisk jobbsommar där jag mest varit osocial och slut på krafter utanför jobbpassen. Ska bli fint! Hoppas din helg blir det med!

2017-09-02 @ 16:58:40
Postat av: Daniella

älskar hur du sätter ihop dina collage!

2017-09-04 @ 13:15:32
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild