autumn mood(board)

 
Hösten är verkligen min bästa tid. Luften är lättare att andas, musiken låter bättre och jag möter inte en klädkris varje morgon i min garderob. Sommarens väder är så otroligt oförutsägbart. Jag vet aldrig om det kommer vara en varm eller kall kväll så antingen svettas jag i en för tjock tröja eller fryser halvt ihjäl. Hösten är bra på det sättet att det alltid är läge för te och en gosig tröja eller halsduk. 
 
Annara är tillvaron sådär. Är både förkyld och har någon liten inflammation i ögat och det har inte blivit bättre av att veckan varit full av saker att göra. Men lite kul händer också; jag och Markus har nämligen fått en lägenhet!
Bilder från min pinterest

Comment
Postat av: Felicia

vilka sjukt härliga och mysiga bilder

2017-09-15 @ 12:17:54
URL: http://frokentv.se
Postat av: Maria

Åhhh äntligen en lägenhet tsm! Grattis :)

2017-09-16 @ 07:14:46
Postat av: Wilda

GRATTIS! Och krya på dig <3 Hösten är min bästa tid också. Så härligt med den friska luften.

2017-09-17 @ 11:09:04
URL: http://reaktionista.se
Postat av: Celine

Hösten är ju det mysigaste <3

2017-09-18 @ 00:15:14
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: Klara

Ååh kul med lgh, GRATTIS! Du får berätta mer på fredag!!

2017-09-18 @ 23:06:15

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild