sunday bliss.

 
Hej, söndagssjälar. Den här dagen har jag helt ägnat åt att ställa iordning mitt liv. Förra veckan lämnade inte så mycket tid för det. Jag tror inte att jag var hemma innan nio en enda dag. Så idag har jag städat, preppat matlådor och sedan tagit en lång promenad med M. Nu ska jag mysa ned mig med te innan Markus kommer tillbaka från ölbryggarkursen.
 
Ta hand om er och var snälla mot er själva. Döm er inte för hur du var för en vecka sen, en dag sen eller en timme sedan utan accpetera dig själv så som du är just nu.

Comment
Postat av: Matilda

Vad skönt det verkar! Jag tror att vi allt för ofta glömmer att ta hand om oss själva, vi tänker istället på allt som vi borde göra. Jag är i alla fall skyldig till att ha tänkt för lite på mig själv i vår. Ska ändra på det! Hoppas du har en skön kväll! 😊

2017-05-21 @ 19:12:23
URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Dani

<3

vad gör du helst för matlådor?

Svar: Jag gör helst grytor, lasagne ellr gratänger. Jag micrar nämligen all mat i skolan och dessa rätter tycker jag ändå är rätt goda efter ett varv i micron.
Sandra Leone

2017-05-21 @ 20:38:28
URL: http://daniellachanelle.com/
Postat av: Dani

vad gör du helst för matlådor när det kommer till att äta samma sak hela veckan lång?

2017-05-21 @ 20:38:53
URL: http://daniellachanelle.com/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild