första maj.

 
Den första maj kom jag innanför dörren stax innan 05.00 efter ett fotojobb. Jag sov några välbehövliga timmar och gjorde sedan en superfrulle.
 
 
I smoothien hade jag det här pulvret som jag köpte när jag var hos papi senast packat med fibrer och omega 3. Perfekt för en morgon som denna.
 
 
Eftersom det var megasoligt gick jag en promenad och stannade på JOS.
 
 
Drack denna som smoothie med annans, mynta, mango och äpple och en hallon-dadelboll till det.
 
 
Innan jag gick hem tog jag en sväng förbi ICA och handlade lite nödvändligheter.
 
 
Sedan gick jag iväg för att träna. Skosulorna matchar vattenflaskan, always.
 
 
Till middag tog jag prick allt som var gott och gjorde mig en sallad.
Det var första maj det.
 
 

Comment
Postat av: Daniella

du har alltid så fina bilder <3 och den där dadel-bollen? wow!

2017-05-08 @ 16:41:04
URL: http://daniellachanelle.com
Postat av: Ellen

smoothie (+ smoothiebowls) alltså, bästa just nu! och den där hallon- dadelbollen såg ut som en dröm.

2017-05-08 @ 19:56:44
URL: http://ellenlindberg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild