två fina grejer just nu.

Hej, hoppas att ni haft mysig helg och har en fin vecka framför er. Jag tänkte kort berätta om två fina saker jag har i mitt liv nu.
 
 
Först är det min födelsedagsbukett som jag fick av pappa. Älskar att den känns som skogen. Hur fint är det inte att ha färska blommor i sitt hem? Jag ser människor hela tiden nu som bär paket med inslagna blommor i armarna. Hade jag ägt mer än en vas skulle jag fylla hela mitt hem med färska blommor. 
 
 
Min andra favorit just nu är den här fina kudden som jag verkligen spontanfyndade. Jag och M skulle handla lite och passerade en affär som jag aldrig varit inne i. De skulle precis stänga men sa att vi fick komma in och ett steg in i butiken får jag syn på den här kudden, vänder mig mot Markus och säger "Jag tar den här!". Den kommer från Indien om en får tro personalen.  
 

Comment
Postat av: Maja

så himla fint med textiler i gråskaliga naturfärger. jag råkar alltid köpa kuddar i alla möjliga färger och när jag kommer hem så passar ingen ihop haha.

2017-03-28 @ 23:04:13
URL: http://majalindgren.blo.gg/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild