morgonlista.

När går du upp?
Halv sju på vardagar och mellan halv sju till halv nio på helger.
 
Vad är det första du gör varje morgon?
Tvättar och pysslar om ansiktet och smörjer in det med en gosig kräm <3 
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon?
Mellan 2- 10 min skulle jag tro.
 
Är frukost viktig?
Frukost är min livsmotivation.
 
 
 
Vad äter du till frukost?
Helst gröt med jordnötssmör, banan och solroskärnor men också gärna chiapudding toppad med hallonkvarg.
 
Är du morgontrött?
Nej inte särskilt men bland det bästa som finns är ju att få ligga kvar och dra sig utan stress länge. Helst med någon som är varm bredvid.
 
Vad har du för alarm? 
I julklapp för ett år sedan köpte Markus en klockradio till mig efter att jag i nästan ett halvår klagat på mobilsignalerna. Så nu varknar jag varje morgon till morgonpasset.
 
Hur ser en perfekt morgon ut?
Lugn, ljus, enkel och helt utan stress.
 
 
 
 
Vad är det bästa med morgonen?
Att få se framemot en helt ny dag. Det är något oskrivet med morgnar som nyår ungefär eller lv1.  
 
Hur går du helst klädd på morgonen?
Helst i något mjuk och varmt. Jag är en väldigt frusen person och har stickade sockor på mig inomhus från slutet av september till april ungefär.
 
Bilder: från min pinterest

Comment
Postat av: Ellen

"Hur ser en perfekt morgon ut? Lugn, ljus, enkel och helt utan stress." Åh. Exakt så.

2017-03-08 @ 20:08:38
URL: http://ellenlindberg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild