mina favoritteer.

Fick en önskan om att berätta om min samling av te för ett tag sedan så idag tänkte jag berätta om mina favoriter.
 
 
Havtorn & Gojibär Det här är ett ganska "sött" grönt te som jag drack på Brogyllen vid Landala för ett tag sedan men en kan hitta det i den lilla tebutiken vid Domkyrkan.
 
Japanskt Körsbär Detta är verkligen ett vårté också himla gott. Ett tips från Klara som jag fick för några år sedan.
 
 
Japansk Vår Hade Markus köpt till mig vår första alla hjärtans dag för att han visste att jag älskar te. Så himla passade att en av hans bästa vänner jobbade i tebutik då. Så de hade tillsammans valt ut tre olika teer som de tänkte att jag skulle gilla, detta gillade jag bäst. De andra två var Bombay Chai och Midnatt.
 
 
 
 
Jin Jun Mei (obs. vet ej om detta är dess riktiga namn) är ett nattsvart te som jag fått från Kina av mina kusiner, älskar´t! 
 
Rooibos Chai Är mitt bästa höstte! Köp det när ni känner den första höstvinden, det kommer hålla er levande genom mörkret.
 
NKs Gröna Chai Det här har en lite mer jordig smak, än rooibos chai, vilket jag gillar jättemycket. Det är också ett perfekt kvällste för mig. 
 

Comment
Postat av: Daniella 🌙

spännande! jag är tvärt om tror jag, dricker mer pås-te än lös-te!

2017-03-17 @ 11:27:31
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild