JorgObé Scrub mask.

 
Hej nu var det länge sedan vi pratade hudvård! För ett tag sedan var jag och Klara i stan för att fylla på förrådet av hudvårdsprodukter och då passade jag på att plocka åt mig Scrub mask:en från JorgObé som Klara använder och förespråkar. Så nu hoppas jag bara att den fungerar lika bra för mig så att min hud också kan bli lika flawless som hennes.
 
 
Annars är det lite sådär med min hud men det är nog en kombination av vinter och kommande tentor så jag hoppas verkligen att den här masken kan ge huden en extra liten kick. 
Kom ihåg att ta hand om både insidan och utsidan fina ni
 

Comment
Postat av: Matilda

Åh berätta sedan om den hjälper! Själv använder jag Himalayan Charcoal purifying glowmask från the body shop. Tycker att den fungerar jättebra! 😊

2017-03-08 @ 08:27:02
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: Klara Amanda

Gulle!! Bästa bästa masken <3

2017-03-08 @ 10:23:15
URL: http://klaraamandas.blogg.se/
Postat av: Fredrikapåvinden

Åh jag behöver också fylla på mina hudvårdsprodukter! Min hy är SÅ vintertrött. Fint att våren är på väg nu!

2017-03-08 @ 11:49:37
URL: http://fredrikapavinden.com/

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild